.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی در تاجیکستان مشخص کرده پرسپولیس و سرمربی اش به یک بن‌بست تاکتیکی رسیده اند که این اصلاً برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس خوب نیست. تیم یحیی به بن‌بست تاکتیکی خورده/ این فوتبال در شأن پرسپولیس نیست
پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی در تاجیکستان مشخص کرده پرسپولیس و سرمربی اش به یک بن‌بست تاکتیکی رسیده اند که این اصلاً برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس خوب نیست.(ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
بازار مبل بهنمیر شهرآورد لیگ برتر را برد
بازار مبل بهنمیر در شهرآورد حساس هفته ششم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران، نوین بابلسر را شکست داد.(ادامه)
استقلال یک - نساجی صفر
در جریان رقابت سوپرجام فوتبال کشورمان تیم‌های استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند.(ادامه)
 مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. سوپرکاپ به کرمان رفت/ مازندرانی‌ها همچنان آرزو به دلِ میزبانی از یک رویداد مهمِ فوتبالی!
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. (ادامه)
جوان‌ترین و مسن‌ترین گلزن تیم ملی ایران
الله‌یار صیادمنش در ۱۷ سالگی و علی دایی در ۳۶ سالگی توانستند برای تیم ملی ایران گلزنی کنند و جوان‌ترین و مسن‌ترین بازیکنان تاریخ ایران نام بگیرند.(ادامه)
هزینه حذف اسکوچیچ را صرف آماده‌سازی تیم ملی کنیم
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال معتقد است که بهتر است هزینه حذف اسکوچیچ ‌را صرف برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی مناسب کنیم تا تیم ملی با آرامش کامل برای حضور در جام جهانی آماده شود. (ادامه)
فکری؛ سرمربی جدید سایپا
سرمربی پیشین استقلال جایگزین حمید درخشان در تیم سایپا شد.(ادامه)
نبرد رایکا برای بقا
تیم رایکا بابل در هفته ۳۳ لیگ دسته یک فوتبال، امروز در دیداری حساس، میزبان سایپای تهران است.(ادامه)

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس همین الان استعفا بدهند و یک مربی خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم بیاورند. انتقاد شدید یک پیشکسوت/ اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال شرم‌آور است/یحیی همین الان برود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس همین الان استعفا بدهند و یک مربی خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم بیاورند.(ادامه)
افطاری سیاسیون با رئیس جمهور/ آیت الله رئیسی: در انتخابات ۹۶ با وجود سنگین ترین حملات از کسی شکایت نکردم/ دولت قبل هر تکلیف قانونی را که ممکن بود باعث نارضایتی شود، اجرا نکرد/ حتی پول کافی برای پرداخت حقوق مرداد نداشتیم/ کدام فعالان سیاسی در دیدار با رئیسی حاضر بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد. حتی تلخ‌تر از شکست برای پرسپولیس؛ این سوال ترسناک!
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد.(ادامه)
گل‌محمدی در آستانه عبور از رکورد دایی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه عبور از رکورد علی دایی از جهت تعداد بازی‌هایی که برای سرخپوشان ایران سرمربیگری کرده است قرار دارد.(ادامه)
واکنش اتحادیه جهانی کشتی به روز خوب ایران
اتحادیه جهانی کشتی پس از عملکرد درخشان محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی در کسب ۲ مدال طلای اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم جهان، از عملکرد تیم ایران در رقابت‌های جهانی نروژ تمجید کرد.(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
واکنش پیشکسوت پرسپولیس به جنجال جدید سوشا مکانی
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص حواشی دروازه‌بان اسبق این تیم واکنش نشان داد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتسال شهروند ساری با شکست تیم استعدادهای درخشان مشهد به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دست یافت. شهروند ساری قهرمان مسابقات فوتسال کشور شد + عکس
شمال نیوز : تیم فوتسال شهروند ساری با شکست تیم استعدادهای درخشان مشهد به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دست یافت.(ادامه)
مهمترین عامل صعود پرسپولیس به صدر جدول
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی تمام اعضای تیم هدفی مشترک پیدا کنند می توانند خودشان را به بهترین جایگاهی که از پیش تعیین کرده اند برسانند چون همدل هستند.(ادامه)
عکسی از تیم پرسپولیس که تا به حال ندیده‌اید
تصویری کمتر دیده شده از تیم پرسپولیس در اسفند ۱۳۵۹ منتشر شده است. تصویری که در آن بازیکنانی نظیر حمید درخشان، ضیا عربشاهی، محسن الله وردی،محمد پنجعلی، وحید قلیچ، مجید سبزی، محمود پازوکی، حسین فرکی، سیدمحمود آخشیجان، محمد مایلی کهن، علیرضا حیدری، ابراهیم کیان طهماسبی، ناصر نورایی. و ... حضور دارند.(ادامه)
علی انصاریان در خانه ابدی آرام گرفت+عکس
مراسم خاکسپاری مرحوم علی انصاریان با حضور اهالی فوتبال، هنر و خانواده اش برگزار شد.(ادامه)
مجید جلالی واقعاً برای نساجی تنها و بهترین گزینه بود؟
مجید جلالی سرمربی کهنه کار لیگ برتری که امسال هدایت تیمی را برعهده نداشت، امروز با قراردادی یک و نیم ساله بار دیگر سرمربی نساجی شد.(ادامه)
عکس/ تیم‌ملی جوانان ایران مدل ۵۵
دهه ۵۰ و ۶۰ فوتبال در ایران هوادار زیادی پیدا کرده بود و رقابت پرسپولیس و استقلال همواره تماشایی بود. در آن دوره ایران برای اولین بار به جام جهانی صعود کرد و همچنین به المپیک راه یافت. تصویری از تیم ملی جوانان ایران را مشاهده می‌کنید که ابراهیم نیکپور، فرامرز امیدوار، غلامحسین رحمانیان، حمید درخشان، مرتضی شاهپرست، علی کرم سوری، رضا چاچا، نعلچگر، فرهاد بهرامی، امیرهوشنگ زرین کمر، جواد حسن زاده، وحید نیتی و ... را در اختیار داشت.(ادامه)
با ابتلای نوبخت به کرونا وحشت استقلال را گرفت+ عکس
با تایید ابتلای معاون رئیس جمهوری به کرونا زنگ خطر ابتلای اهالی فوتبال به کرونا به صدا در آمده و به خصوص وحشت تیم استقلال را در برگرفت.(ادامه)
درخشان: خودی‌ها به پرسپولیس ضربه نزنند
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه مدیریت باشگاه این است که خواسته‌های سرمربی را آن هم در آستانه مسابقات مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا برآورده کند.(ادامه)
عکس/ عجیب ترین پیراهن تاریخ پرسپولیس
هر چند تیم‌های مطرح جهان هر فصل طراحی لباس‌های خود را عوض می‌کنند، اما یک طرح اصلی وجود دارد و طرح بعدی الهام گرفته از آن است. در ایران، اما معمولا باشگاه‌ها کلا طرح پیراهن خود را تغییر می‌دهند. تصویری که در زیر می‌بینید متعلق به طراحی پیراهن پرسپولیس در چند دهه قبل است که در نوع خود عجیب است. در این عکس چهره هایی، چون مرتضی فنونی زاده، وحید قلیچ، حمید درخشان، انصاری فرد، عاشوری، پنجعلی و... دیده می‌شوند. (ادامه)
جنگ جهانی چهارم۱(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : این روزها که همه تمرکز مدیران ارشد و حتی میانی استان درگیر مبارزه با کروناست و کمتر تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی را حتی در کشور شاهد هستیم.... تغییر بی سر و صدای یک مدیرکل در مازندران در روزهای پرسر و صدای کرونایی!
شمال نیوز : این روزها که همه تمرکز مدیران ارشد و حتی میانی استان درگیر مبارزه با کروناست و کمتر تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی را حتی در کشور شاهد هستیم....(ادامه)
واکنش تند سرمربی سابق پرسپولیس به حواشی
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌ها و حواشی ایجاد شده در چند اخیر برای این تیم واکنش نشان داد.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.